Friday, February 24, 2012

Gundam 00

السلام عليكم

Jam dah menunjukkan pukul 12.33 pagi.  Mata masih tak boleh lelap. Sempat lagi menjenguk blog nie sesambil tengok video pernikahan Yusry & Lisa. Anyway, Selamat pengantin baru kepada Yusry & Lisa. Semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat. Amin~ (^-^) 

Berbalik kepada tajuk blog saya, Gundam 00 merupakan satu-satunya cerita Gundam yang paling saya suke. Jalan cerita dia tak meleweh kalau dibandingkan dengan Gundam Seed. (=.=)  Sorry to all Gundam Seed fans out there~ Plus hero Gundam 00 lebih hensem. Hohohoho~ start dah melalut~ 


Hero dalam Gundam 00 name dier Setsuna F. Seiei

Hensem kan?? (^-^) *Blush*

Gundam 00 Exia (Gundam 00: Season 1)
Note: Gundam ini kepunyaan abang saya. Saya punya coming soon. Hehehe

Gundam 00 Raiser (Gundam 00: Season 2)
Note: PG (Perfect Grade) tak mampu woo.. (=.=) Manyak mahal~

No more teddy bears! Gundam satu mari! ~ Hahahaha~ Ok lah... Saya rasa makin lama makin merepek dah jadi nya. Keje tak siap lagi! (O.o) Time to sleep~ Selamat malam~

Salam Sayang,
Hunny Lily 
” Ya Allah, dengan nama Engkau aku jalani hidup dan hadapi mati. “

No comments:

Copyright© All Rights Reserved A Walk Down Memory Lane by Hunny Lily