Saturday, March 17, 2012

Indahnya Ciptaan Allah~

السلام عليكم

Syukur Alhamdulillah kerana diberi kesempatan untuk melihat keindahan ciptaan Allah S.W.T.

Lokasi: Kundasang, Sabah
Tarikh : 15 - 16hb Mac 2012


Peta Lokasi~ =3
Welcome to Kundasang~ (n_n)
Bunga di depan lobby hotel~ Walaupun ianya persis
rumput tapi sangat cantik~ Saya suke! (^.^)
Berdua Bersama~ ♥   
Allah Maha Besar~ Cantik kan pemandangan camni?
Rasa cam nak duduk sini je.. Love the peacefulness~
Titisan hujan di daun~ Totally amazed by its beauty~
A Walk Down Memory Lane~ Nampak cam
semak tapi pada saya, rumput ni cantik~ Hehe
Tada~~ Memperkenalkan Gunung Kinabalu~ (n_n)v
Sabah di bawah bayu~ Memang sepadan dengan gelaran
yang diberikan. Awan Nano~ =3
Sanggup bangun pagi-pagi demi melihat sunrise~
Suhu pada waktu ini adalah lebih kurang 15 darjah celcius.
Terang sudah~ Peace! (n__n)v Sejuk sangat
sampai bungkus muka~
Awan mengucapkan selamat tinggal~ Berat hati nak balik~
Gonna miss this place. Nak honeymoon kat sini~ LOLZ
Note: Tak tahu nak cakap ape lagi dah. Speechless! Datanglah ke Kundasang ni dan lihat sendiri kecantikan ciptaan Allah ini. =) Dan semua gambar-gambar di atas diambil oleh jurukamera amatur (saya & anak sedara saya). (^_^)v Terima kasih Ya Allah Ya Tuhanku & family kerana mengajar saya erti ketenangan dan nikmat hidup yang sebenarnya.

Salam Sayang,
Hunny Lily

No comments:

Copyright© All Rights Reserved A Walk Down Memory Lane by Hunny Lily